Institute of Microtraining

Institute of Microtraining a fost fondat în 2010 în Innsbruck, Austria,
de Dieter Duftner. Ca primi adoptanți de microtraining în Europa, obiectivul Institutului este de a stabili un set de standarde înalte pentru o educație eficientă și continuă, atât în traininguri de sine stătătoare, cât și în programe de training pe termen lung.

Investind în dezvoltarea profesională continuă a angajaților într-un mod potrivit nivelului lor de experiență veți stimula productivitatea și retenția, având ca rezultat creșterea satisfacției personalului. Dezvoltat de teoreticieni educaționali, microtraining este acum cea mai bună metoda de a livra traininguri succinte și eficiente, bazate pe teoria constructivismului social, conform căreia învățarea este un proces activ ce trebuie adaptat fiecărui cursant și teoria conectivismului, conform căreia cunoștințele sunt cel mai bine asimilate prin colaborare și comunicare.

Programele Institute of Microtraining oferă personalizare maximă pentru a răspunde cerințelor dumneavoastră unice. Prin urmare, modificând module standard conform nevoilor dumneavoastră sau dezvoltând module personalizate care să livreze conținut specific, programele Institutului pot fi concepute astfel încât să se potrivească.

Prin angajamentul de a lucra împreună în scopul înțelegerii clare a nevoilor afacerii dumneavoastră, a așteptărilor și a obiectivelor de training, Institute of Microtraining continuă să exceleze livrând beneficii concrete.

Institutul are un portofoliu de module standard, care oferă soluții pentru 95% din cerințele de training ale clienților. Datorită existenței acestor resurse trainingul poate fi achiziționat la preț ”de raft”.

Experiența de învățare a Institute of Microtraining generează o cultură și o filozofie complet nouă de dezvoltare profesională în rândul organizațiilor și indivizilor deopotrivă.

 

Flexibil și mobil

Microtrainingul este un pionierat în ”mobile learning”. Acesta permite tuturor participanților să aleagă singuri când și unde să acceseze conținutul de învățare și să-și măsoare abilitățile. Reacționăm mai bine la nevoia de schimbare alternând procesele de învățare cu procesele de muncă, iar în acest fel reușim să le conectăm mai eficient.

Consiliul Consultativ

Dr. Günther Botschen
Leopold Franzens University

Dr. Hannes Enthofer
Finance Trainer

Prof. Dr. Thomas Madritsch
University of Applied Science