Cursurile Institute of Microtraining

Programele Institute of Microtraining sunt făcute la comandă pentru a livra conținutul dumneavoastră colegilor, în cel mai eficient mod posibil.

Institutul se mândrește cu o gamă diversă de programe excepționale care răspund nevoilor individuale ale clienților, furnizează conținut specific industriei, istoriei și culturii companiei dar și cu trainingurile generale de dezvoltare personală. Module existente pot fi combinate cu module personalizate și împachetate într-un plan de training profesional unic pentru nevoile companiei dumneavoastră.

 

Promisiunea Institute of Microtraining

Institutul se angajează să furnizeze soluții de training personalizat fiecărui client în parte.
Consiliul nostru academic consultativ ne-a sprijinit în crearea a peste 50 de module standard care sunt disponibile clienților. Aceste module standard răspund nevoilor de training ale clienților în proporție de 95% și la solicitarea companiei dumneavoastră pot fi combinate cu oricare alte module personalizate.

Ca parte a consultării inițiale privind afacerea pe care o desfășurați, specialistul nostru va face bilanțul cerințelor dumneavoastră și va construi un plan pentru a se asigura că fiecare dintre modulele livrate va furniza soluții pentru nevoile dumneavoastră de training și dezvoltare.
De exemplu, consultantul nostru va determina:

  1. Limbajul ce urmează a fi utilizat, fie la nivel internațional, fie la nivel local sau specific industriei.
  2. Produsele specifice, problemele curente sau alte teme importante pe baza cărora ar trebui construit programul.
  3. Cum definiți succesul afacerii dumneavoastră și cum măsurăm gradul de succes al programului de training folosind parametrii agreați în prealabil cu dumneavoastră.

Angajamentul institutului de a modifica modulele existente pentru a se potrivi afacerii dumneavoastră, acolo unde este posibil, ne permite să furnizăm training de cea mai înaltă calitate, rămânând în același timp rentabili pentru afacerea dumneavoastră.

Subiecte

  • vânzări
  • relații cu clienții
  • comunicare
  • project management
  • managementul reclamațiilor
  • managementul echipei
  • motivare
  • time management
  • marketing online
  • telesales
  • social media
  • sănătate și siguranță în muncă
  • și multe altele …