Microtraining pentru industria de servicii
Microtraining s-a dovedit a fi un instrument de training neprețuit pentru clienții ce operează în industria de servicii. Pentru aceste companii, construirea de relații eficiente cu clienții este vitală, așa cum este și gestionarea eficace a reclamațiilor acestora, cu atât mai mult cu cât cele mai multe afaceri se fac prin intermediul telefonului sau a internetului.
Microtraining furnizează cursuri practice, orientate către client, pentru grupuri de maximum 15 persoane. Abordarea adaptată industriei, utilizarea facilă a tehnologiei și rezultatele de învățare optime ce pot fi măsurate, asigură eficiența investiției.
Beneficiile dumneavoastră
- Traineri experimentați ce transferă conținutul de învățare adaptat specificațiilor dumneavoastră
- Cursuri in-house cu grupe mici
- Integrarea modulelor mobile de învățare în programul zilnic de lucru
- Rezultate de învățare orientate către creșterea satisfacției clienților
- Costuri reduse – începând de la €100 pe angajat